Redan söndag

Hej och hå. Den här veckan har gått förbi fort. Jag var frustrerad för några dagar sedan och tänkte hoppa över att skriva då för att intre dra ned någon annans sinne, men sedan är det plötsligt söndag och bloggen är tom.
 
Leo har börjat gå mer och mer nu. Han kan gå ganska långt innan han inte orkar mer eller tappar balansen, men han väljer oftast att krypa på alla 4 fortfarande, vilket jag tor beror på att han tycker det går snabbare. Men då och då ställer han sig upp någonstans och tar några steg, utan att man peppat honom till det. Så mysigt.
 
Marcus och Oliver njuter av sommarlovet för fulla muggar här. De har så mycket barn att leka med här ute på gården nu att de aldrig behöver vara ensamma. Idag har de dock varsin kompis inne, vilket kan vara skönare just idag med detta mulna väder.
Vad som är mindre bra med sommarlov och barn hemma är att vi idag klockan 7.45 blev väckta av att grannpojken kom och stod och tokplingade på dörren och ropade på Marcus. Tomas tyckte det var måttligt roligt och gick och sa till killen. Sen var det svårt att somna om dessvärre.
Igår så fick Marcus lov att vara vaken och spela tv spel i sitt rum, men tillslut, när klockan var ett så fick vi säga ifrån. Jag undrar jag hur länge han hade kunnat köra vidare om vi inte sagt till. Så fort han la sig somnade han dock. Leo var inte så rolig inatt dessvärre. Han vaknade strax efter 1 och var vaken till ca 2.30, så jag är lite seg idag erkänner jag.
 
Leo äter kladdar med potatismos
 
Glad kille
 
Leo hjälper Tomas med disken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0