Ny dator på ingång

God middag. Klockan är redan snart 12, vilket för mig känns helt sjukt för det känns som om jag klev upp ur sängen alldeles nyss. Men jag hade tur och fick sova till ca 9.45 idag så det var ju å andra sidan inte länge sedan heller.
 
Jag sitter här och skriver på min minidator. Känns på ett sätt skönt att sitta i soffan och blogga men på ett annat sätt är det väldigt drygt att datorn gick söänder igår. På den har jag ju alla foton och annat jag brukar använda mig av då jag bloggar. Nu har Tomas dock beställt en ny dator idag opch den kommer förhoppningsvis imorgon redan, så jag kan bli med dator igen
 
En full fortsättning på vecka, fast rolig och trevlig. Imorgon ska jag med dagmamman och alla barnen till skansen. På fredag är det sommaravslutning hos dagmamman (Oliver och Marcus har dock haft sommarlov sedan den 13:e, men vi går så klart på avslutningen också). På lördags ska jag och Tomas äta middag och gå på bio och på fredag fyller min kära far 55. Det ska dessutom grejas med nya och gamla datorn.
 
Skönt med uppladdning inför sommaren. Jag hoppas att solen behagar titta fram här snart och värma upp lite såman kanske kan ta sig ett dopp någon gång i år. Men vi har två hela månader av sommar kvar så nog borde det hända
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0