Fotokavalkad

Jag vet, jag bloggar för sällan. Det var länge sedan och det är trist att följa en blogg det aldrig skrivs i. Men jag tror det kommer kunna bli ändring på det nu. Jag har startat en till blogg för som många av er säkert vet så håller jag ju på att gå ned i vikt och jag har skaffat mig en separat blogg just för att skriva om det. Samtidigt kommer jag att skriva om vår vardag här, som jag brukar. Adressen till den andra bloggen är http://goingsmaller.blogg.se och jag kommer även länka till den här på sidan.

Vad som händer här just nu är i alla fall inte så mycket mer än att jag bantar vidare och det går jättebra. Marcus har spelat in en till reklamfilm och den för Tallink Silja finns nu ute på tv och webben. Jag har också börjat planera när jag ska gå tillbaka till mitt arbete i höst.
Leo växer så det knakar. Han far fram över golvet så fort att man måste ha ögonen på honom mest hela tiden för annars är han i något annat rum och man får plocka ut honom. Leo älskar att jaga efter sina storebröder och det är så mysigt att se. En liten klätterapa är han också, för han kan ta sig upp i princip överallt nu, dock inte ned än.
Det var lite av det som har hänt sedan jag skrev senast. Nedan följer en liten fotokavalkad
Middag och fotbollskväll hemma hos min närmaste väninna Jenny och hennes man Andreas
Oliver spran minimarathon tillsammans med alla dagbarnen
Härlig utomhuslek
Marcus skolavslutning. nu har han slutat i förskoleklass
Jag läser en av världens bästa boktrilogier Fifty shades
Vi bygger ny altan hos min syster Sandra
Dag ett av bygget
Marcus spelar in en reklamfilm för upc
reklamfilmsinspelning
Jag fortsätter med powerwalks för att tappa vikt
hillo ute på powerwalk
Minisnigel gömmer sig i en blombukett Leo fick på sitt dop
Leo döps
Oliver bevisar att sova med blött hår kan vara en dålig idé
oliver rider häst på Rönninge by
Marcus och Oliver tittar på tuppar
Marcus och Leos reklam för Tallink Silja börjar gå på tv
Leo close up på tv
bakom kameran
Marcus
oliver somnar i typiskyt knasigbarnpose
Leo prövar att gunga
Marcus har krympit!
Vi är på Tom Tits experiment
Marcus spelar in reklamfilm för Mc Donalds
Oliver är reserf för Malacos reklam tunnelbanan. Den lilla pojken orkade dock hela dagen så Oliver fick aldrick film. Han fick dock betalt ändå
på inspelningen
Tasse provligger en låda
Och en påse
Första grillningen
Vi är ute för första gången sen oktober 2010. Karaoke
Marcus tappar fler tänder
Vi är på tivoli
Oliver gillar radiobilarna
Marcus på reklamfilmsinspelningen
påskäggsletning
Leo på öppna förskolan
ToLiWa production arbetar vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0