God morgon. Idag är det grått och mulet ut...

God morgon. Idag är det grått och mulet ute igen när vi vaknar. Minns någon våren? Leo sitter i sin nya gunga och myser medan Jag och barnen fixar oss för att gå iväg. Marcus ska som vanligt till skolan medan min lilla Lorvis ska vara hemma idag. Jag har min mail synkad till mobilen så då och då plingar det till i mobilen och eftersom jag är så lät så Jag inte ställt in separat ljud för mailen så är det samma som på vanliga meddelanden. Varje gång den plingar till måste Jag kolla på en gång, för Jag har en väninna som får börjar vilken minut som helst vilket alltid är spännande. Borde nog byta signal eftersom jag reagerar då Jag får mail nu mitt i natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0