Jag avslutade inte mitt bloggande igår för...

Jag avslutade inte mitt bloggande igår för dagen och Jag startar inte heller upp det förrän nu. Tomt, Jag vet, men det kom något mycket irriterande emellan igår och det fortsatte in en bit på den här dagen. Med andra ord fick Jag mer än nog med annat. Nu är Jag dock alive and kicking. Idag är det fint väder i vår huvudstad och åter igen känns det som om våren stundar. Tiden rusar och ingen har väl missat Att det faktiskt redan är mars, trots Att det igår var nyårsafton. Vi får väl se hur fort resten av året går. Snart ska Jag iväg och hämta barnen på skola och hos dagmamma och senare idag är det bvc med Leo. Min stora lilla bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0