Kräksvarning!

Innan jag pratar om pojkarna så måste jag bara nämna Big Brother igen. Alltså det är ju kräksvarning på de människorna. jag blir riktigt äcklad av dem. Jag funderar ibland varför jag fortsätter titta och ja jag vet att jag får skylla mig själv yada, yada, yada, men jag vill ändå titta och de är lika äckliga för det. Vem vill exempelvis peta någon tjej i mu**an och sedan låta de andra lukta på fingrarna. Jag menar verkligen? På riktigt? Bläch!!

Mina fantastiska fina killar. Vattkoppor absolut. Idag har det smällt till på dem. Dag ett hade de 1-2 koppor var. Igår hittade jag 13 (ca) små prickar. Idag på morgonen räknade jag ca 50 prickar var på pojkarna och mer har kommit till under dagen och de som de hade syns ännu mer nu än när de vaknade. Så yes indedeo att de har vattkoppor. Då slipper vi fundera på det något mer. Sen är det bara hoppas att liten bebis också blir smittad, även om chansen tyvärr inte är så stor. Återstår att se om, de får fler prickar eller om deras små kroppar tycker att det är nog nu. Imorgon ska jag fota nytt, men tills vidare lägger jag upp ett par bilder från idag på morgonen

Olivers mage på morgonen. Det var avsevärt många fler på kvällen
Marcus rygg hade fått en del koppor, men på kvällen var det väldigt många fler
Marcus mage var det också en del på när han vaknade. På kvällen hade de ökat ordentligt
Oliver hade börjat få en del i ansiktet. Nu på kvällen hade han väldigt många
Man kunde börja ana de första i ansiktet på Marcus under morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0