oj vad fort det gick då

Idag var det en sådan här gåsnabbtsomfasendag. Vi vaknade, som jag nämnde förut, ganska tidigt och efter en lugn morgon åkte vi väg på ett par ärenden. Jag tyckte inte vi var borta länge men när vi väl kom hem så var klockan nästan 18. Marcus var hos sin kusin Victor hela kvällen och lekte och vi såg andra chansen här hemma. Jag hade kanske inte räknat med att slutresultatet skulle bli som det blev, men jag tycker i alla fall att Top Cats var bra, så där är jag inte förvånad. Tomas hämtade Marcus efter andra chansen. Sedan såg jag Rosa Pantern 2 medan övriga familjen sov i soffan. Eller de ligger fortfarande kvar där, men jag ska väcka dem snart så alla kan få sova i sängen istället.

Jag känner att min förkylning eventuellt håller på att blossa upp igen också. Jag har förvisso inte blivit helt frisk, men bättre och nu känns det som sagt som det håller på att bli värre igen. Ja antingen det eller så är jag trött eftersom jag bara sovit ca 5 timmar/natt de senaste två nättrena. Således ska jag snarast krypa i säng så att jag får lite extra sömn innan nästa vecka eftersom det då är dags att återgå till det normala = lämna Marcus på skolan och Oliver hos dagmamman = zero chance att få sova lite extra på morgonen om liten bebis tillåter.
Och att bero på liten bebis så har Leo astmahostningar fortfarande så vi får väl se hur den här natten går...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0