ToliWa Studios

Tiden bara går och går och plötsligt har det blivit tomt i bloggen i flera dagar. Jag kunde ha uppdaterat så att ni hade vetat vad det var som hände här, men eftersom det föll bort ur mitt huvud så får jag ta det nu i efterhand. Vi har jobbat MASSA med vår musik nu. Vi har suttit hela helgen och veckan med musiken och det har verkligen varit hela kvällarna också. Det är tur att de flesta serier jag förljer har tillfälligt uppehåll nu så man inte känt att man missar massa. Därav såg jag varken Top model eller Project runway som jag annars alltid gör. Men varje svettfylld minut med musiken har varit värt det. Resultatet är toppen och skivan levererar imorgon till den första producenten för bedömning och feedback. Jag längtar att få höra vad de säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0