Det regnar här i stockholm idag

God morgon/god förmiddag

Åter igen så vaknar vi till ett regnigt Stockholm och sommaren är som bortblåst. Ironiskt egentligen att kalla det sommarmånader, för de senaste åren så har sommar nästan inte existerat i vårat avlånga land, i alla fall inte mer än ett par veckor per år. Det är också ironiskt.. förra sommaren när jag var gravid, så önskade jag bort värmen, jag önskade att det skulle vara mulet och inte mer än en 18-20 grader om dagen. Den här "sommaren" längtar jag efter värmen (bortsätt från värmen på 29 grader som vi hade inne, då det var som varmast ute och då hade vi så varmt fast det var fläktar och korsdrag. Jag vill lova att duschen gick varm kall).

Idag blir det storsstädningsdag. Ja, någon dag ska man göra det också och vad sägs inte om den dagen som är såhär tråkig utomhus. Städa eller låt det bli värre.. hm.. städa


(http://pareriksson.files.wordpress.com/2008/08/regn.jpg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0