HJÄLP MIG ALLA!

(Det jag vill ha hjälp med ser ni längst ned)

Hillo hillo.
Idag har det blivit att stanna hemma. Mina kära föräldrar ska åka två veckor till turkiet så de skulle komma förbi och säga hej då till pojkarna. Marcus är ute och leker med en kompis, jag har lite att göra hemma och Oliver behövde få en mindre intensiv dag än igår. Ingen av mmina killar kom i säng före 23, för de var så uppe i varv efter Lekiz och allting vi höll på med igår.

Imorgon kommer min kära make hem, på fredag ska vi eventuellt till Lekiz igen samt ut på luch, på lördag ska min syster Jenni (http://lunajms.blogg.se) ta hand om barnen och vi ska på Ljusterö knallemarknad där det är öltält och livespelning med "Ökända" på kvällen. Så det är fullt upp.

HJÄLP hur bär jag mig åt för att mobilblogga? Jag har gjort ett inlägg via mobilen förut, men då gick jag in på blogg via webbläsaren och det blev som ett vanligt inlägg. Det jag ser att ni gör (där rubriken blir som texten, samt att det kommer med en bild) ser avsevärt enklare ut. HUR GÖR MAN DET??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0