Kolla kolla kolla!!

Ja då har jag avslutat ännu en tisdag och ska förmodligen bryta vanan av att komma i säng runt 3 (dålig vana jag har när Tomas inte är hemma, vilken grundar sig i obehaget att sova ensam) och faktiskt lägga mig ganska snart.

Jag har precis sett filmen "Helenes små underverk" eller "Raising Helen" vilken jag sett en gång tidigare. Jag uppfattade filmen lika otroligt underbar den här gången som senast, så har ni inte sett den så rekommenderar jag den varm!

Annars har dagen varit som den varit så att säga -fyndigt sagt Linda...
Oliver är superförkyld och hostig och trött. Jag har också börjat hosta. Marcus mår bra han och det känns bra. Men det är klart.. hypokondrikern i mig har lite ont i magen och uppfattar allting som KAN vara symtom på svininfluensan och känner att vi kanske blivit smittade. Samtidigt säger källor från förorten jag lever i, att hit har influensan ännu inte nått. Hm.. kan det vara så att vi är de första då??... tja.. eller är vi kanske bara förkylda? Jag får hoppas på det sistnämnda.

Jag veeet! Usch vad tråkig min blogg varit på senaste tiden. JA eller det vet jag inte egentligen, för ingen har sagt så av er läsare, men jag tycker det i alla fall, så ifall ni tänkt det tyst så bekräftar jag bara att jag vet det. Men vi har hållt på att göra om här hemma (igen) och det har varit fullt upp med det. Strax innan dess var jag borta hemmifrån en hel vecka och sen har denna vecka som sagt startat med sjukdom. Så jag har inte vidare mycket att varken berätta (nytt) eller visa.. ja, för jag har liksom inte fotat så mycket kul att lägga upp i bloggen. För honest people, hur gärna vill ni se bilder på mina ungar i alla inlägg..?...nä, trodde väl det.

Så idag är det tisdag onsdag och det betyder att Tomas kommer hem i morgon (för mig känns det dock som i övermorgon, men det är ju eftersom jag sitter kvar här och nattugglar och skriver fruktansvärt tråkiga inlägg, fast jag sa att jag skulle sova..) och när han kommit hem blir det spela av! ja -igen. Mario Party 7 here we come again!

Håll tummarna för att vi inte är sjuka med svininfluensan här!
*hypokondriker over and out*


Kommentarer
Postat av: Celina

hehe jo dom brukar vara runt 12.. men dom kändes mycket lägre än jag är van vid, plus att dom var konstigt spetsiga där framtill :P

2009-07-29 @ 11:20:06
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Anna

Nog får vi verkligen hoppas att ni inte drabbats av svininfluensan!! Tack för sovtipsen, ska prova mig fram och se om nåt av de funkar på casper! kram

2009-07-29 @ 16:36:33
URL: http://annafinns.blogg.se/
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

SV: Kul att du håller med :)

2009-07-29 @ 17:23:55
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0