Nu ska jag få börja köra!

Idag startade vi med att gå på promenad till Liza, för att titta på den nya lägenhten de flyttat till. Det var jättefint där. Sedan gick vi till synsam för att fixa Marcus glasögon eftersom de halkade ned hela tiden. Väl hemma så såg Marcus till sin stora förtvivlan att ögonplåstren kommit och nu ska han alltså ha på sig de 4 timmar om dagen, 5 dagar i veckan.

Jag tyckte så synd om honom när jag satte på ett nyss, han blev helt förtvivlad -han kunde ju inte se någonting sa han. Men jag kan tänka mig om jag ska vara ärlig. Hans ena glas är verkligen en flaskbotten.. stackars barn. Det bra med det hela är prognosen -att det troligtvis kommer växa bort och att han kommer slippa glasögon helt så småning om. Det är som det är.

Nu ska jag fixa iordning här hemma. på agendan idag har vi, städning, middagsfix och körlektion.

Kommentarer
Postat av: sofia frank

han gör det bra:)

2009-07-30 @ 22:36:45
Postat av: Celina

precis, jag håller helt med dig! men ojsan, vad innebär ögonplåster? varför ska man ha det?

2009-07-31 @ 11:21:51
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Celina

jaha jag förstår! hoppas det blir bättre då! verkar vara en bra tanke:)

2009-07-31 @ 16:29:09
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0