ooooh... varmt

Välkommen till ännu en dag i svettland. Inne har jag jobbiga 28 grader (!) kontra de 24 vi har utanför. Men det tycks inte hjälpa något att jag har takfläktar igång och balkongdörren öppen. Tyvärr kan jag inte ha ytterdörren öppen för genomdrag i några minuter eftersom vi ännu inte har grind där.

Idag har min syster varit här. Vi har ätit lunch och tjyvtränat lite på Mario Party 7. Sedan har vi varit på shopping efter lyxig lingeri för att försköna mig inför makens hemkomst imorgon.

För övrigt kommer jag ha lika fullt upp denna helg som den senaste eftersom mitt körkortstillstånd och Tomas handledartillstånd har kommit. Så spelas det inte så blir det körning. Ja och när det inte blir det så blir det fortsatt omgörning här hemma. Våran nya tv-möbel får vi hem imorgon kväll eller på fredag eftermiddag. Vi själv besämmer. Jag kan dock tro att jag vill köra imorgon och fixa hemma på fredag samt spela tv-spel hela eftermiddagen.

Nej nu ska jag  ta hand om min gråtande Oliver som är förtvivlad för att jag sa till honom på skarpen att sluta bolla med gamecuben

Kommentarer
Postat av: Celina

nej meneller hur! jag fattar inte vad grejen är:P måste dom ha konstiga krokiga spetsklackar? askonstigt..

2009-07-29 @ 21:47:43
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0