Sol!

Idag är det utgång som gäller. Det ska bli jättetrevligt. Jag tror vi åker vid 20.

Idag har det varit underbart varmt och skönt. Vi har jobbat på tomten, målat och satt upp plankor och varit på en längre promenad, det har varit jätteskönt. Imorgon ska det tydligen regna, så det var ju till att passa på.

Imorgon ska vi tillbaka hem till oss och Tomas kommer också på kvällen. Det ska bli väldigt skönt att få hem honom igen. Nu ska vi ha en lugn och skön helg hoppas jag. Inget köksbygge och inga andra ärenden, utan bara vi. Ja, och Victor på fredag kväll, men det är lugnt.

Nej nu ska jag amma och sedan ska jag sätta mi´g tillsammans med Anna-Karin i kvälssolen och ta en folköl (vill inte ta starkare hemma eftersom ungarna fortfarande är vakna). Sedan ska Oliver ha en matburk, vi ska byta om, jag ska prata med Tomas och sedan åker vi.

Vi hörs imorgon... kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Liza Fredriksson

Hoppas ni fick en trevlig kväll!!

KRAM

2009-07-15 @ 21:27:36
Postat av: Maria

Inget kul att du också är depp, hoppas det blir bättre när ni kommer hem!



Mysigt att bara ta det lugnt:)



På fredag ska sambon ut så han kommer inte hem på hela dagen å på lördag ska jag träffa några tjejer jag pratat med på fl sen jag var i v 15 typ, först botaniska med barnen och sen ut på restaurang bara vi tjejer på kvällen så det ska bli kul:)

Annars blir det nog bara mys bortsett från det.



kram

2009-07-16 @ 11:57:14
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0