Tillbaka till 90-talet!

Hallå allihopa! Jag vet att jag inte bloggat (har dock varit inne och läst kommentarer och kollat de bloggar jag följer, samt de jag fick länkade till mig i kommentarerna på förra inlägget) på ett par dagar, men vi fick för oss att göra om här hemma igen! Datarummet har blivit förråd/klädkammare och datorn har fått en egen hörna i vardagsrummet. (Egentligen är jag inte så förtjust i att ha dator i vardagsrummet, men har man inte så jättestor yta och till detta ingenstans att göra av alla saker = de ligger överallt och skräpar ((hatar)) så är detta ett bra alternativ). Vi har med andra ord haft så äckligt fullt upp att jag bara haft tid att titta ett par minuter då och då, att blogga "vi har burit kartonger" lät jag bli med.

Men nu är jag här igen och Tomas åker till Östersund i natt igen. Men snart är det färdigt tack och lov och vi kommer kunna få en välförtjänt semester!

Highroad back to the 90's hemma här, sedan jag hämtade SuperNintendot hos mina föräldrar idag, tillsammans med lite Mario all stars, Zelda, Illusion of Time, Supermario World, mm. Så när det finns lite dötid efter städning, bloggning och läggning av barn, så kommer jag att sitta klistrad i tv-spels nostalgi. För visst är det härligt emellanåt att få glida tillbaka till en annan tid (även om den hade sämre grafik) för att åter njuta våra gamla favoriter! 8-bitaren får bli en annan gång.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0