Helgen över

Tomas har åkt, men nedräkningen hr nu börjat.

3

Idag tror jag att vi komemr att ta det lugnt hemma. Förutom städning så känner jag inte att jag har massa att göra. Imorgon blir det eventuellt en sista tur till dagmamman, men eftersom Oliver bröt ut enförkylning under natten så får vi se hur det blir med det också.

Jag har inte skrivit så mycket sedan i tordags, men det har som vanligt varit fullt upp och vi har varit där det int fanns dator eller internet. Nu är ordningen återställd igen.

Jag har fått twitter att fungera också och tycker att det ganska bra faktiskt. Bara det att jag inte har spridit at jag hardet än, haha, vilket innebär att de som följer mig egentligen är helt okända personer.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0