"Another day is gone"

Ja vänner, då är ytterligare en tisdag över och jag är en dag äldre. Men man ska inte sörja över spillda timmar, utan snarare ta vara på kommande. Way to be deep, but true.

Marcus kom hem ganska snart efter att jag skrivit och vi åt middag och såg lite på film. Kl 21 stoppade jag honom i säng och han somnade som en stock, så det märks att han haft att göra hos faster =)
Imorgon skulle det ha varit skansen med dagmamman, men värmen + en del annat gör det för jobbigt, så det blir inställt tills i höst. På torsdag är det terminsavslutning. Jag tror dock att vi kommer ses något över sommaren, för Jenny (dagmamman) har föreslagit att vi ska åka till stranden tillsammans och så.

Annars är det som det är, jag är förkyld fortfarande, eller om man hellre väljer att kalla det igen och jag börjar fundera på vad det är för fel på mitt immunförsvar som åker på förkylning efter förkylning. Och den lilla delen av mig som är aningen hypokondrisk *vissla* hoppas att jag inte fått svininfluensan *s*

Nej, läsa bloggar och se "how i met your mother", låter som en perfekt avslutning på denna kväll


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha nä verkligen inte. Hon hinner bli 15 mån iaf så inte riktigt 1,5 år men kan man byta ändå tro?



kram

2009-07-01 @ 07:08:44
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/
Postat av: cicci

how i met your mother... I LIKE :)



hihi, så du har sett den ;) det är första.. det kommer fler avsnitt, och jag är med i 3 av dem :) haha hörde du min lilla röst där oxå? "tack för att vi får vara här?" var så roligt för jag är ju martins flickvän, så hela kamera teamet började garva o sa att jag e flickvän så det e ju klart jag ska vara där ;) lite kul. men de tog med det ändå.. men det e ju ingen som vet att det e jag som säger det :)



kram

2009-07-01 @ 08:37:08
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Kadri

HEJ KIKAR IN OCH FRÅGAR DIG OM DU VILL BLI VECKAN BLOGG ? ANMÄL DIG NU.

2009-07-01 @ 11:42:40
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0