Nu närmar det sig

Ja, det känns som om att rubriken egentligen säger allt jag menade att säga, men jag kan passa på att förtydliga VAD som närmar sig, för de som inte hänger med.
Uppkörningen pratar jag om och nu är det mycket nära tills dagen D. Det känns otroligt skrämmande om jag tänker på att jag berättat för folk vilken dag det är och att de därför kommer veta om jag misslyckats eller inte. Men som Tomas säger, "det enda du behöver vara rädd för är själva rädslan" och Rädsla, eller FEAR som det heter på Engelska står för just: False Evidence Appearing Real (falska bevis som verkar sanna - direktöversatt) och om jag missar så är jag ju inte den enda. Men håll tummarna ändå snäll ni!

Kommentarer
Postat av: Leiden

du kommer klara körkortet galant. Visa bara inte din osäkerhet för de släpper aldrig ut en osäker förare i trafiken.

2009-10-05 @ 16:33:23
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0