Aj mina brö...

Tiden går så snabbt att jag nästan inte hinner med själv. Idag är det redan onsdag. Det känns som om att det var lördag igår. Med andra ord är det både bra och dåligt. Bra att det snart är helg. Dåligt att tiden nästan springer ifrån oss.

Min blogg har ekat tomt. Ja, det vet ju ni som följer den, men jag har legat sjuk under helgen och nu i veckan har det varit tjockt med jobb. Jag antar att det är så livet blir. När man går från att ha varit ledig till fulltidsjobb. Jag hade faktiskt skrivit ihop ett ganska långt inlägg i lördags morse, men min Explorer valde att vara elak och stängde ned sig utan förvarning och en "Vill du skicka felmeddelande?" runta. Ännu mer irriterande blev det när jag insåg att bloggen tyvärr inte heller sparats i utkast. Mmm. Men det har hänt förut och tillhör inte det bästa jag vet.

Så hur är det nu då? Jo jag sitter här på jobbet med min mjölkstockning (AJ!) och försöker få arbetsro i smärtan.
Oliver har slutat amma och lämnat mig med mjölfulla bröst som väger som bly. Eftersom jag inte kommer i någon bh så är kläderna blöta och så fort jag kommer åt så känns det som jag ska explodera. Det är underbart.

Men annars är det bra. Jobbet är toppen och jag trivs jättebra. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch vad jobbigt med mjölkstockning, hoppas det går över fort! Hoppas du trivs på jobbet! kram

2010-01-21 @ 18:07:04
URL: http://annafinns.blogg.se/
Postat av: Maria

Mjölkstockning låter ju inge kul, hoppas det inte håller i sej allt för länge. Skönt att trivs på jobbet:)



kram

2010-01-23 @ 19:57:24
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0