Igår kväll

Det var jätteroligt ute igår. Karaoken började inte förrän 23 ca och det var inte så roligt, men i annat fall var det himla roligt som vanligt.

Jag sjöng Dark Lady, Superstar, From this moment on, 99 red balloons och The winner takes it all. Jag tror det var det. Helt okay med andra ord på en 3 timmars session. kl 1 så presenterade dem vinnarna av karaoketävlingen. Jag vann, min lillasyster kom tvåa och en annan karl kom trea. Jag vann en middag på retaurangen samt en vikinlineresa för 4 personer. Jenni vann 2 drinkar från baren och en likadan resa. Killen vann två öl och en likadan resa. I höst väntar den stora finalen som vi ska vara med i. Det ska bli jätteroligt!
Det var skönt att komma ut igen.





Ovan, jag och lillasyster 2008


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som ni haft skoj:)



kram

2010-05-23 @ 23:12:03
URL: http://mammatillfreja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0