Läs inte detta världelösa inlägg

Hallå hallå. Igår skrev jag inte eftersom mitt mobila bredband var lite elakt med mig och jag orkade inte sätta mig vid den stationära datorn. Lika bra var väl det ändå, för jag hade abolut inget att skriva. Tyvärr är det nog ingen ändring på det idag heller. Det händer mycket på jobbet nu och idag köpte vi en grill. Ungefär det är vad som händer här.

Nej, för allas er skull så slutar jag skriva och återgår till familjen. Oliver ligger och tittat på sin nya film han fick idag. Han fick välja själv och han kallar den för "Blom Blom" eftersom det är en blomma på framsidan.

Och kom igen nu alla, rösta på detta som det roligaste inlägget ni läst på Blogg awards!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0