Hallå i varma sommaren

Long time no see skulle man kunna säga, men denna gång är det inte negativt att jag inte skrivit på -är det sex dagar? Nej det är för att vi haft så fullt upp med att fixa bilen och att hjälpa mamma och pappa på deras tomt. Vi har haft några supermysiga dagar tillsammans med dem och en bra första vecka på semestern. Inte blir den sämre heller då vi ikväll ska iväg på middag hos goda vänner.

För er som tycker att det är en skönare klang i mina inlägg nu så kan jag bekräfta att det är alldeles riktigt. Jag har sett till att följa de viktiga råda jag fått av underbara Johanna och det i kombination med stöd från flera håll har fått mig att börja mår ordentligt bättre. Det är inte över än, nej. Men det är på uppgång och jag tar sakta men säkert ett steg framåt.

Idag är det väl en underbar dag? I alla fall där jag bor och jag hoppas att resten av Sverige också får chansen att njuta av riktig sommarvärme och klarblå himmel eller bara någon enstaka liten molntuss. Kanske doppa sig i skönt havs eller sjövatten och njuta av en ljum sommarkväll.

Nästa vecka ska vi till Gröna Lund. Det ska bli mysigt!


Lite trött sent igår kväll. Vecka 31


bebis i magen


Pappa och Tomas arbetar på pappas och mammas tomt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0