Djungelroligt

Idag ska vi åka iväg hela familjen. Det kan ibland vara svårt att komma på något passande att göra, eftersom jag nu med alla foglossningssmärtor är extremt begränsad. Att göra saker där man måste gå eller springa runt blir ju uteslutet och att bara sitta på en stol hela dagarna går inte heller, eftersom jag pga smärtorna i höfterna inte bara kan sitta. Men nu tror vi att vi har kommit på ett bra alternativ och kommer alltså att åka till Barnens djungel för ett par roliga timmar för barnen och ett par lugna timmar för mig och maken. Normalt åker vi till Lekiz i åkersberga, vilket har vunnit bästa innomhuslek några år i rad, men eftersom detta verkar vara i princip samma sak så tänkte vi att det kan vara roligt för barnen med lite ombyte.

Jag berättar sedan hur vi tyckte att det var




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0