Mitt fel?

Åh blää.. så himla typiskt! Imorgon ska Tomas till Synsam för att fixa så han kan ha linser istället för glasögon. Till detta ska han använda de resterande 900 kronorna han har på sitt presentkort, som han fick i födelsedagspresent (för glasögon) för ett par år sedan. Tror ni inte att vi har letat igenom H E L A lägenheten utan framgång? Tror ni inte vi har sökt på alla hyllor, i alla skåp, alla vrår, alla pappersansamlingar, i pappersinsamlingen osv. Det är som om presentkortet är bortblåst. Borta. Finito. Non existant.
Det är inte ett litet doldiskvitto heller utan ett vanligt stort rött kuvert. Alltså inget man inte ser om det råkar ligga på en hylla. Jippie. Grattis. det är säkert jag som är en idiot och har kastat det på någon av mina städningseskapader. BRAVO. Vad stor jag känner mig idag.

Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0