Skitdag - Bra kväll

I svår ångest kan det ibland vara svårt att se att det kan bli bra någon gång alls, på andra sidan dimman. Jag har fått lära mig att det finns något som heter "förväntansångest". Jag har alltid kallat det att leva på minnet, men vet nu mer vad det innebär. Det innebär att jag vaknar och blir orolig för att jag ska få ångest sedan och att detta ger mig ångest. Idag har det varit en riktigt dålig dag. Riktigt. Men kvällen har varit skön och lugn och jag mår ganska bra. OM jag skriver om min ångest eller depression i mina inlägg så kommer det nog att vara högst kortfattat, för VARFÖR ska jag älta det när jag mår bra?

Vet ni vad, det är bara juli och augusti kvar och sedan kommer vår bebis! Lycka!


Kommentarer
Postat av: Liza

Ja nu är det inte så lång tid kvar tills han kommer, Spännande. Och mysigt med en liten bebis. Tänk så att snart snart har du en liten i famnen. En liten bebis som har varit värd allt det jobbiga.

Kram

2011-06-22 @ 07:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0