Underbara Johanna

Första dagen sedan detta kom igång som jag inte haft några panikattacker som brutit ut. Jag kände mig ordentligt snurrig efter mitt möte med Johanna, men följde alla råd jag fått av henne och jag klarade av att inte få själva attacken. Det går åt rätt håll. Nu är det bara hoppas att det fortsätter åt rätt håll. Jag får fortsätta ta varje dag som den kommer.

Johanna förresten. Ja hon är underbar. Hon ser verkligen in i en människa och kan se på djupet. Jag kände mig lugn bara av att vara i samma rum som henne. Johanna arbetar som coach och har även andra extraordinära kunskaper. Det bästa av allt är att henne litade jag på. Det är andra som sagt samma saker till mig som hon sa idag, gällande dessa panikattacker. Men jag har inte litat på någon annan än henne. Underbara Johanna.

Ikväll har min lillasyster Sandra och hennes kille Zalle varit här på middag. Vi åt tacokyckling i pitabröd och det var toppengott. Vi hade en jättemysig kväll. Vi satt mest och tittade på kort, pratade och spelade Mario Party 8 på Nintendo Wii. De gick hem strax innan 00 och då högg jag och Tomas varsin natt-taco och spelade lite sportspel på Wii för att smälta maten innan vi nu ska krypa ned i säng.

Imorgon är det som bekant midsommarafton och jag håller tummarna för att det kommer att bli en fungerande dag för mig även imorgon.

Jag är faith



Jag vill också bara sluta detta inlägg med att skicka en liten hälsning full av kärlek, till mammas och pappas lilla Brutus, som somnade in smärtfritt hemma igår kväll. Vila skönt!

                    



Kommentarer
Postat av: mamma

Underbara Johanna! Brutus är med oss... Kram

2011-06-24 @ 10:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0