Idag storstädar jag

Igår var vi inte hemma på hela dagen. På morgonen lämnade jag Marcus på dagis och sedan åkte jag, Liza, Oliver och Tindra till Täby Centrum och handlade lite julklappar. Hemma en snabbis vid 14.30 för att hämta videokameran eftersom det var Luciafirande på dagis klockan 15. Jag glömde vanliga kameran men Liza fotade, så jag kan visa sen. Hem 10 minuter igen för att hämta mat och sen till Robban för att Wiibowla med honom och Karin. Vi kom hem igår kväll vid 22-tiden.

Idag storstädar jag. Man får liksom passa på när man inte har massa ärenden. Tomas ska dessutom jobba HELA julen (utom röda dagarna) så jag får göra så mycket jag kan på dagarna så att det inte är så mycket tills på kvällen kvar. Julen närmar sig. Storstädning tar massa tid.

Bild: jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0