Alone again

Ja, då är jag ensam igen. Eller ja, ensam ska jag inte säga eftersom jag har mina underbara älsklingar hemma, men maken har åkt en än gång. Det är som det är. Han har med sig en jobbarkompis den här veckan också och det är ju åtminstone trevligt att ha någon man känner med sig.

Här hemma veta jag inte riktigt vad som kommer hända idag. Kanske ska jag plocka lite i köket. Resten är i princip klart, men jag har grejat så mycket under helgen, så det känns som om att jag skulle vilja ta det lite lugnt idag i alla fall. Vi får vi se hur jag känner i eftermiddag. Lillasyster skulle eventullet komma hit idag också.

På onsdag åker mina kära föräldrar till turkiet. Jag överväger att be dem packa med mig och ungarna i bagaget

Kommentarer
Postat av: Celina

visst gör dom? sjukt snygga är dom i alla fall!

2009-07-20 @ 11:43:20
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha, jag vill också utomlans

om man ändå fick plats i en resväska..hum

2009-07-20 @ 12:33:30
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0