Midsommar

Ja då var det midsommar igen och det betyder att ett helt år har gått sedan senast. Jag var gravid senast och kommer ärligt talat inte ihåg vad vi hade för oss. Men minns jag inte fel var vi nog bara hemma och tog det lugnt. Idag ska vi i alla fall till Ljusterö och ha det mysigt. Hoppas att regnet håller sig borta, även om solen inte skiner. Jag kommer att ta med datorn och så får vi se om jag har möjlighet att blogga idag. Kram på er allihopa!


Underbara Marcus på väg till midsommarfirande hos Lena (med dagmamman) i Onsdags. Tur att solen sken åtminstone då!


Igår fick jag äntligen tag på denna! Jag hade byggt upp att jag skulle hamla bland molnen med första tuggan, så jag erkänner att jag blev besviken..


Sedan Oliver lärde sig att sitta själv,så är det mycket roligare att duscha tycker han!

Kommentarer
Postat av: jossan

tack :) allt bra?

kram

2009-06-19 @ 10:57:40
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0