Obehag..

Ojdå, det blev till att vara uppe sent, trots att jag egentligen var himla trött hela kvällen. Men det är för att dagen gick så fort så jag började inte se film fören vid 22 och med barn blir det en del pausande, vilket gör kortare filmer avsevärt längre. Ja ni vet säkert vad jag pratar om. Buskille nummer 1 kunde i alla fall inte sova och såg det mesta av filmen med mig. Nu slumrar han sött i min säng och det skall även jag göra inom kort. Skönt att det inte är någonting som händer imorgon, då kan vi få sova ut!

Jag tycker inte om att vara "ensam" hemma.. Man tycker ju kanske att jag borde vant mig vid det här laget. Men hela förra veckan och sedan i torsdags förr-förra veckan, så har jag ju pga Östersundsresa, samt Tomas över helgen, haft sällskap. Så nu är det som om att det är på nytt igen som jag måste gå igenom räddveckan.. Jag önskar att jag hade en jättestor schäfer just nu. Eller kanske en stor vakt utanför ytterdörren. Tyvärr kan man inte få allting man vill ha. Men en tv på rummet hade åtminstone varit skönt. DÅ hade jag kunnat sätta på något mysigt, som vänner och somnat till. Nu får jag nöja mig med alla lampor i hela lägenheten tända.

Tycker du det är obehagligt att vara ensam på natten??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0