Pissed off

Ibland är allting ren skit, ni vet säkert vad jag pratar om. Allting går emot mig precis just nu. Varför jag är så sur? Jo för att

* Oliver skriker som en stucken gris KONSTANT ikväll och det ända som nästan fungerar är att ha honom i knäet. OBS då att man måste röra på sig, sitter jag still fortsätter han gnälla.

* GnällOliver vägrar napp, så det finns som sagt ingen tröst

* GnällOliver vägrar välling, så det finns ingen tröst

* Jag sålde gungan (skit också) så det finns INGEN JÄKLA TRÖST

* Jag är ensam med gnällbebis tills på torsdag kväll

* Jag är snorig

* Jag har ont i magen

* Varända jäkla lampa (typ) i lägenheten har gått och jag har inga att byta med (komma ihåg att handla imorgon)

* Jag är full med jäkla myggbett

* Det är bad as stökigt här just nu

* Jag känner mig urfattig

* Jag har ingen vardagsrumsmatta så det blir repor i golvet på HYRLÄGENHETEN

* Jag har obekväma underkläder på mig, men kan inte byta eftersom allt är skitigt (måste alltså tvätta imorgon)

.................. Ja, jag kan räkna upp mängder. Och tänk att denna undertryckta ilska idag, startade med en buss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0