AAAAAAH!!!

Jag minns inte när jag var såhär irriterad senast. Tror f*n det är helg bara för att datasupporten ska ha stängt. Man kan bli förbannad för både mer och mindre, men det här är bara to much just nu! Maken försöker muntra upp med pussar och "jag älskar dig". Värmer i hjärtat, men lusten att kasta datorn från balkongen och skicka hatbrev till både telenor och toshiba finns kvar. Det blir ju inte bättre av det faktum att mannen ska iväg med jobbet måndag morgon helle = jag måste försöka att lösa problemet ensam. Hade jag inte varit gift och haft barn så hade jag sorit, smällt i några dörrar, dragit på extremt hög hårdrock och bara varit arg arg ARG. Inte mycket att göra något åt.. det är hopplöst att å saker gjorda under helger. Som sagt, man kan ju bli vansinnig för mindre.

Solen skiner helt underbart och här sitter jag inne



med min nya icke fungerande minidator. Ja, eller datorn fungerar väl, men inte att koppla upp bredbandet... Har ringt efter min far som får komma hit med sina "fixa" och jag får hålla tummarna för att han kan få till det. Min standardfras som barn var tydligen "pappa fixnar!" har jag fått höra. Hoppas det stämmer. Nu ska i alla fall datageniet Linda gå och sura någon annan stans. Hörs sen, om datorn fungerar dvs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0