Någonting säger mig...

Någonting säger mig att ni förstår varför jag inte uppdaterat något sedan i lördags morgon?

Jo klockan 11.30 ca så somnade jag (tydligen) vid köksbordet. Jag sov sedan 3 timmar i sängen, men var ändå som en zombie pga sömnbristen. Tomas skämtade om att han skulle fotat mig utslagen där vid bordet och lagt ut bilden här i bloggen med texten: det här är varför inte Linda uppdaterar någonting för närvarande Vi åkte och handlade, sedan hem till Tomas syster och sist ännu en vaknatt...
Jag lyckades hålla mig vaken (mitt val eftersom Tomas erbjöd sig att börja) till 3.30. Tomas lät mig sedan sova ca 6 timmar och efter det sov han själv tills ca 11. Kul helg?

Jo den är rolig om man tänker på den jättefina klänningen jag fick av min mamma idag! Sen åkte vi till ljusterö och åt middag. Vi var hemma vid 20 idag och då var det packning och fixning inför östersundsresan nu i veckan. Strömmen i hela (nästan) Österåker valde dock att försvinna i ett par timmar, så det gick lite segt fram.

Klockan 4 åker Tomas för att jobba ännu en vecka i Östersund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0