Skulle nog inte kommit ihåg det nu heller

Ja just det! Nu kom jag ju på att jag måste titta på BB 2002 också. Det var ju då Kitty - smågalen och Marie Picasso var med (!). Marie hade ju någon kärleksgrej där inne, med Benjamin om jag inte minns fel. De spelade in någon kärleksvideo och saker. Ja, Tomas hade alltså rätt, måste se, även fast jag vet vem som vinner den här gången (BB 2003 då Danne vann mindes jag ju inte vem vinnaren var. Skulle nog inte kommit ihåg det nu heller om det inte vore för att man fick se henne om och om igen under repriserna av BB 2003).

Något annat trevligt är att det tydligen går fort att ställa om magen när man byter kost. Jag har hållit min glutenfria diet som vanligt igen, sedan i måndags och jag har inte haft ont i magen något heller. Ändå har det bara gått 3 dagar. Heja kroppen.

Nej nu är det sovdags för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0