Grattis Norge

Jag är sent ute, men det blir så då man har en box som man kan pausa direktsändningarna med, men grattis norge till den fina segern ikväll. Jag hade faktiskt inte hört låten tidigare, men den var jättemysig, så det var inget konstigt med det!
Underligt var det dock att det inte gick bättre för Sverige, med denna vackra powerlåt. Men sånt är livet och även 2010 blir det alltså att kvala in till europas största musiktävling. Förhoppningsvis kan vi då komma ännu starkare än nu.. om möjligt, det är riktig power i Malenas röst

Kommentarer
Postat av: Vero

Jag gillade inte Sveriges låt så jag är inte förvånad att den kom som den gjorde.



Önskar dig en fin söndag!

2009-05-17 @ 10:35:21
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0