Bytt kön!

Usch, jag vet att jag har varit tråkig idag, men just idag har det varit väldigt mycket att göra och jag har bara varit hemma en kortis, tills strax innan 21 då jag kom hem. Grey´s var lika spännande idag som vanligt. Jag älskar den serien!

Jaha, det är massa att göra imorgon innan Tomas kommer hem. Jag vill verkligen städa upp så mycket jag kan så att han tycker det är skönt att komma hem. Jag har börjat att tycka det är fruktansvärt jobbigt nu när han är borta. Men i början var det bara meningen att han skulle vara borta 5 veckor och det var allt. 5 veckor blev till 7 och nu ytterligare 4.. kanske 1-2-3 till sen. Med andra ord blev det mycket mer än 5 veckor. Jag tyckte de första 5 veckorna var helt ok. De senare två var sådär, men då var det ändå som att det snart var slut på det. Nu känns det som om att det lika gärna kunde vara året ut, som 3-4 veckor.

Sommaren har förhoppningsvis börjat nu också, eller i alla fall inom kort. Idag var det massa studenter på torget som stod och sjöng att de skulle ta studenten och missminner jag mig inte så är det bara någon vecka kvar för dem. Själv tog jag studenten år 2000. Det är hela 9 år sedan (!) och det vittnar verkligen om att tiden rusar. Det känns som igår. Men vad jag vill komma med det är att när studenterna börjar flyta runt i tunna kläder, med mössor och härligt lullandes om att dagen D snart är kommen - då börjar sommaren. Sen om vädret håller med om det, det är en annan sak. Men här är det 53 dagar kvar tills Tomas semester så vädret hinner väl bli bättre!

By the way så har jag tv400 på nu i väntan på att Tomas ska ringa och Big brother börja. Det var en man där, som bytt kön från kvinna och jäklar! Jag skulle aldrig kunnat gissa att det varit en kvinna. Det lät verkligen som en man och det såg verkligen ut som en man! Min syster känner en person som gått igenom precis samma sak, men han ser fortfarande ut som en kvinna. Dock låter han som en man. Tufft att det går att göra. Det måste vara ett helvete att födas i fel kropp!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Åh men så avis jag blir, så mysigt! :D Hoppas jag kommer kunna få uppleve lite dejting den dagen jag känner mig redo för att träffa någon :)

2009-05-20 @ 22:56:06
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0