Atjooo*

Måndag igen och tillbaka till allvaret. Här hemma har det varit sjukt i några dagar. Med sjukt menar jag feber, förkylt och hosta. Mest är det Marcus som varit dålig, men nu, lagom till att det vänder för honom, så åker lillebror (och det känns som kanske även jag) på samma åkomma. Natten mellan fredag och lördag var det vaknatt med Oliver som var lite sämre i andningen än vanligt. Jag var uppe till 6 och sov sedan bort hela dagen (12) vilket jag hatar. När klockan var 3 så kändes det för mig som det var mitt på dagen. Jag missade alla ljusa timmar. Men så är det ibland. Egentligen hade Tomas sagt till mig att jag kunde väcka honom 4, men jag tyckte det var bättre att låta honom sova. Dessutom var det typiskt nog så att klockan var 1 på natten (sett Idol, flashforward osv.) då vi väl insåg att Oliver behövde vakas över. De senaste två nätterna var som vanligt igen. Oftast brukar dock dessa andningsproblem vara förenade med att Oliver blir förkyld och eftersom det är IDAG som det bryter ut ordentligt så får vi väl se vad vi har att vänta oss. Måste konsultera en läkare angående Oliver och svininfluensan också, eftersom det nog säkerligen skulle vara förödande för honom OM han skulle bli smittad. Jaa..

Nej här sitter jag och babblar på. Nu ska jag göra ordning ungarna för de ska ta syskonkort på öppna förskolan klockan 13. Vi kommer dock inte kunna stanna, utan bara titta in och ut, på grund av Olivers förkylning, tråkigt nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0