Nr 2 - tagen

Då är sedan igår kväll, vaccinspruta nummer 2 injicerad. Inga biverkningar förutom att det är LITE svullet precis vid sticket. Det är bara att hoppas att det går bra den här gången också. Även Oliver och Tomas är nu vaccinerade. Marcus är också vaccinerad sedan 2 veckor. Ingen av oss känner av det hittills i alla fall.

Igår var jag på babyland i Arninge och lämnade in en arbetsansökan och det direkt till butikschefen. Det lät inte alls som en omöjlighet att det kanske kan finnas något åt mig. Hon skulle kolla igenom papperna och sedan ringa sa hon. Vi får se vad som händer och fram tills dess så får jag fortsätta att lämna in ansökningar. NÅTT jobb ska jag väl få.

Idag är det ett ärende till Danderyd och det är till ögondoktorn som Marcus har. De ska se om hans syn har blivit något bättre än senast. Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0