"Pe em ess"

PMS var det ja. Jag tillhör väl en av de som har turen nog att kunna säga att jag aldrig märkt av detta fenomen. Men nu jäklar, nu när mensen kommit tillbaka efter graviditet, DÅ för första gången så sår den till. Ja, det är sant, alla är dumma i huvudet, alla är idioter och jag vill slå någon på käften. Minsta sak får mig att brinna inuti. Och så är det det här j*vla vädret också! Ja, ni förstår ju själva. Piss på allt ibland.

Så är det otrevligt.

Annars är det som vanligt. Jag har städat hemma idag och vi har varit en stund hos min syster. Imorgon har jag besök hemma av min barndomskompis Johan, hela dagen, så det kan bli tomt i bloggen, Mmm för min mobil är trasig, så jag kan inte mms blogga. Kul. Inte.

Hoppas ni är på bättre humör än jag!


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Phuu.. Hoppas att jag klarar mig lika bra som ni gjorde!

2009-11-02 @ 20:50:41
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0