Resumé och spiral

Det blev en lång dag igår.

Lämna Marcus på dagis och sedan till sjukhuset så doktorn fick lyssna på Olivers lungor (angående astman). Efter det så åkte jag och hämtade Johan. Efter ett par timmar åkte vi och hämtade Marcus och en dryg timme senare till barnmorskan för att sätta in spiral. Hem igen. Johan gick hem till sina föräldrar (han bor egentligen i dalarna tillsammans med sin sambo, men är nere och hälsar på nu i veckan) för att äta middag. Kl 20 var han tillbaka. Marcus rejält förkyld under kvällen. Johan hem klockan 2.

Vacker resumé.

Igår satte jag alltså in en spiral och det var första gången för mig. Jag hade hört innan både att det kunde göra extremt ont och att det inte var så farligt. Jag tycker inte att det gjorde on att sätta in den och dessutom gick det snabbt också. Däremot gjorde det väldigt mycket menssmärteont i magen på kvällen. Dock på en helt okay nivå. Så ska ni själva sätta in en spiral så lugnar jag med mig version - känns i princip inte alls.

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Så jobbigt.. Då kan du inte äta knäckebröd heller då eller? Jag menar det och mackor är ju så smidigt.

2009-11-04 @ 17:49:30
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0