Hillo

Åh usch vad jag är trött! Den här helgen har inte varit så kul som man hade kunnat hoppas.

Jag var helt slut efter en hård vecka och såg fram emot lite helgvila. Lördagen blev inte alls som den var tänkt. Vi hamnade på ett EXPO i Södertälje istället, dock bara en stund, men så pass att hela lördagen försvann i princip. Vi var hemma runt 16 och jag var så slut. Jag upptäckte då att jag hade feber och kände smärre panik efter det, då jag har så mycket med körningen nu i ett par veckor. Imorgon till exempel, så är det utbildningskontroll.. usch så nervös jag är..

Ja, igår natt var vi tvungna att vaka över Oliver (lö-sö) eftersom hans förkylningsastma riktigt kickat in. Dock bestämde vi inte detta fören sent, så jag kom i säng ca 00 och så sov jag tills 4.40 eftersom Tomas inte orkade längre då (förstår det eftersom han gått upp ca 6.30 med ungarna lördag morgon så jag skulle få sova ut). Sen tog jag då över och Tomas sov till halv elva, elva.

Dagen har gått segt på grund av detta. Vid 13 däckade jag i 1,5 timme, på grund av trötthet men var sedan TVUNGEN att gå upp eftersom vi skulle storhandla. Mindre kul var att jag också upptäckte att min gamla mobil (som jag har istället för den nya, eller nja, ny sen sommaren 08, som är trasig) också gått sönder. FFS..

Kvällen har varit riktigt seg och jag önskar att jag kunde få gå och lägga mig nu, men vi ska vaka i natt igen och mitt pass är tills kl 5 (om jag orkar så klart, Tomas sa att jag skulle väcka honom annars, han har ändå ledigt imorgon, sista semesterdagen) så det är bara att kämpa på. Jag är så tråkig att jag inte fotat något alls på sista tiden. Ni får hålla till godo med en bild från Mars 2008 så länge. Håll tummarna för mig morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0