Men NEJ!!

Åh usch! Jag känner mig lite halvnere nu. Eller nja, nere är kanske inte riktigt rätt ord, men jag sitter här på körskolan just nu och analyserar körlektionen jag precis har haft. Inte den roligaste analysen man kan göra. Jag har kört alla mina körlektioner så bra hittils att min lärare Heidi tyckte att jag var mogen att boka uppkörningen och allt det andra på en gång. Nu är det ganska kort kvar till uppkörningen och vad gör jag? Jo jag gör den sämsta lektionen hittills! Ja, det gick rakt åt skogen!

Mmm, åt skogen kanske är en sanning med modifikation eftersom hon sa att det inte var dåligt, bara inte så bra som det brukar vara. Jag var inte så koncentrerad som jag brukar, glömde döda vinkeln ett par gånger, glömde göra ordentliga avsökningar. Nej, jag är så onöjd som det kan vara! Det som irriterar mig mest är att varje gång jag "gjort fel" så fick jag åka om det igen och varje gång sa hon då att det blev jättetoppen andra gången, ja det irriterande med det är ju då alltså att det inte gick toppen från början. Det ända som gör att jag känner att det är okay i alla fall (bortsett från att hon inte tvivlar på att jag klarar kortet i alla fall, då hon sa att hon vet att jag egentligen kan) är att jag frågade om det var vanligt eller ovanligt att det blir så här för eleverna när det stundar för dagen D. Heidi svarade att det är mycket vanligt att eleverna får en dipp (som hon kallade det) precis innan det stora allvaret.

Nu är det snart dags att åka till gillingebanan och klara halkdelen, imorgon ska det köras om (alltså göra omkörningar ute på vägen) sen har vi en helg. Nästa vecka är det körlektion på måndagen och då är det utbildningskontrollen.. ajaj, jag är så nervös för den! Det är chefen här som ska göra den och jag känner som om att det lägger lite extra press på mig. Mmm, men det ska nog gå bra, as long as I don't cave, as I did today.. shame on me. DO AGAIN!
Torsdag nästa vecka är det dataprovet måndag den 5:e är det dubbellektion för att "rätta" alla "fel" jag (inte) kommer göra på måndagens utbildningskontroll. Mmm sen är det snart dags för den stora uppkörningen.

.......Shiver.......

Nej nu ska jag koncentrera mig på resten av dagen.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0