Ultraljud!

Hallo!

Då har "magiska mitten" kommit. Inte vecka 20 av de 40 som räknas som en normal graviditet, utan när det så kallt stora ultraljudet sker, oftast mellan vecka 17-20.

Enligt mensen så är jag idag i vecka 19, eller som det heter egentligen: vecka 18+5.
Med både Marcus och Oliver har jag blivit tillbakaflyttad rejält. Med Marcus blev det 14 dagar och med Oliver var det ca 17 dagar. Det kändes jättejobbigt med Marcus eftersom det var första barnet. Med Oliver kändes det hemskt, men inte fruktansvärt eftersom tanken på att det kunde hända fanns där. Jag har varit helt beredd på det från början nu att det skulle ske. Jag trodde att jag skulle vara i vecka 17 nu, eller 16+ som det heter.
MEN jag blev bara flyttad 5 dagar! Den här gången var det jättenära mensens datum och beräknad födelse för bebisen är alltså den 9/9!

En pojke till får vi också!
Han kommer vara alldeles underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0