Ej utlovade bilder

Jag hinner inte, det är hela sanningen. Jag glömmer att fota, det är därför. Jag minns inte ens att jag har en blogg om kvällarna, det är graviditeten. Vad jag vet är att jag lovade er olevererade bilder.

Graviditeten gör det inte überlätt för mig tyvärr. Jag har väldigt ont nu och så har jag börjat kräkas massa igen (speciellt i bilen). Jag tror att bebisen har kommit långt ned i förlossningskanalen och att det är därför som jag kräks igen, magen har också sjunkit. I övrigt är jag zombietrött kan jag lova. Jag är som i konstant dimma. Men å andra sidan, vad kan man förväntas vara då man är höggravid? Vecka 35 nu, så förhoppningsvis är det inte mer än fem veckor kvar.

trevligt har vi i alla fall haft de senaste dagarna. Det har varit bygge och bad, kryssning med goda vänner och mys. Ikväll ska det byggas nästan klart (jag ska försöka komma ihåg att fota) och sedan ska det grillas.

Underbara sommar, stanna länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0