Godagens!

Hej i "sommarvärmen" (?).
Här hemma går allt på härlig semesterhalvfart. Jag mår mycket bättre och tänker inte på de saker som är jobba lika ofta längre. Jag tror definitivt att de råd jag följt från Johanna, samt B-vitaminerna har hjälpt mig. Sedan kan jag ju skatta mig lycklig för allt underbart stöd jag fått.

Igår sov underbaringarna hos mormor och morfar så att jag och Tomas kunde få en lugn eftermiddag och kväll. Det var så tyst och ovant att vi råkade glömma bort att bli trötta på kvällen och helt plötsligt var klockan 4 på morgonen, 3 filmer sedda och ytterligare tre låtar inför vår spelning färdigställda.

Idag sov vi av förklarliga själ till omkring 11 och sedan tog vi det lugnt en stund innan vi åkte hem till mamma och pappa för att hämta barnen. Men det blev lite mer än så, för igår hade de (mamma, pappa, Oliver och Marcus) premiärbadat i deras nya bubbelpool och idag när vi kom dit så satt de alla fyra och gottade sig i bubblorna. Vi hade inte tagit med badkläder då min mor sa i telefonen att det nog inte skulle bli nått badande idag, men vips så hade vi lånad badkläder och hoppat ned i värmen och njöt ordentligt av det!

I detta inlägg ser ni hur det såg ut då pappa och Tomas arbetade på tomten dit poolen skulle ställas.


Den här bilden tog mamma från balkongen idag, då vi satt och bubblade.

Sedan blev helt plötsligt klockan middagstid och mina underbara föräldrar bjöd oss på underbart god middag från restaurang Guldpanda. Nu känns det som om man inte behöver äta på en vecka minst.

Nu lever bebisen om ordentligt i min mage. Magen börjar bli ganska stor nu, men det är inte så konstigt i och med att jag är i slutet av vecka 33 nu. I tisdags var vi på ultraljud på Odenplan och då sa de att allt såg bra ut i magen och att bebisen var helt normal och låg med huvudet nedåt. Beräknad vikt just nu var 2,1 kg. Däremot kunde de inte bekräfta könet, för i ena sekunden tyckte hon det såg ut som en pojke och i nästa en flicka. Vi tror dock fortfarande att det är en liten kille där inne, så får vi se när det väl är dags om några veckor. Men jag erkänner att det är lite spännande att vi inte vet till 100%



Bilder från idag. Imorgon är sista dagen i vecka 33.


Detta är vecka 33 då jag väntade Oliver 2008. Tycker ni inte min mage var större då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0