God ju....?

Ännu en dag har passerat och jag känner mig mer hängig nu på kvällen än tidigare idag. Jag har ingen feber men halsontet och den dova huvudvärken sitter fortfarande i.

Idag har jag varit i Täby centrum och införskaffat oss en hemtelefon och några småsaker. Bland annat lite fina ord som Tomas klistrat upp på köksluckorna för att hotta upp vårat trista lägenhetskök med. Man får göra vad man kan på hyrd mark om man säger så.

Och snart är det jul. Vadå tänker vissa, hur kan man fundera på det redan?! Men som min kära make just sa så är det ju inte så mycket annat på gång just nu och tiden går så snabbt ändå så tar man det lugnt för länge så är det ju plötsligt en vecka kvar bara och inget är klart. Och för er med små barn så kanske det inte är okänt att cartoon network visar "jul i november" och kan de så kan även vi. Vi drar det dock inte lika långt och väntar således med julpynt och julmusiken tills advent är här. Men ikväll längtar vi och förfirar med en julfilm

Kommentarer
Postat av: Liza

Nä nu måste du börja skriva igen. Saknar din blogg går ju in här varge dag ju...

2011-10-28 @ 09:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0