=)

Hej igen

Nu tycker jag att det är dags att starta upp bloggen igen. Den första smekmånaden med ny bebis har passerat och vardagen har börjat få rutiner igen. Leo växer och frodas. Från att han föddes har han gått upp ett kilo och har växt nästan 5 centimeter. JAG däremot har inte växt. Snarare minskat och det är helt underbart.

Ni kanske har sett det på bilder? Eller så har jag nämnt det att jag har en del kilon som jag behöver och vill tappa. Sedan den 27/9 2010 så har jag tappat hela 26 kilo och centimetrarna har minskat avsevärt. Eller vad säger ni om dessa minustal?

Midja vid navel: -20 cm
Mage under navel: -23 cm
Mage över navel: -11 cm (sedan 18 november 2010, då hade jag redan tappat 10 kg. Glömde mäta fr. början)
Lår: -15 cm
Vad: -9 cm
Under bysten: -12 cm
Överarm: -10 cm
Underarm: -4 cm
Handled: -2,5 cm
Hals: -5 cm
Vrist: 5,5 cm
Ansiktsbredd: -2 cm öra-öra
Stuss: -16 cm


Dessa siffror säger allt tycker jag. Men än är det en bit kvar. Jag vill ned ca 30 kg till. Jag uppdaterar efter hand hur det går.

Ibland när man sätter sig ned och funderar på hur snabbt tiden går så inser man verkligen hur snabbt barnen blir stora. Och det vill jag säga, det känns ju som om det var igår då Leo föddes, samtidigt känns det som om han alltid har funnits och ändå har jag nästan inte hunnit greppa att jag är trebarnsmamma. Om ett tag har vi en till liten parvel som härjar runt här hemma och kör slut på oss. Men det kommer gå bra tror jag, de är ju våra underbara små barn!

Bildkavalkad kommer nu här






















































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0