Jag har varit på sjukhuset med Leo här nu

Jag har fastnat för Angry Birds. Sent jag vet, men jag har ju inte haft en fungerande mobil sedan i höstas (eller jo, jag har lånat Marcus telefon som är en xperia mini pro, men man kan inte av någon väldigt underlig anledning, gå in på market med den) så jag har inte kunnat ladda ned det förrän nu. Jag visste heller inte att det gick att spela det i webbläsaren eller på facebook. Men trots att spelet bara går ut på (om det inte finns mer som jag än så länge inte känner till) att skjuta arga fåglar på gröna grisar, med slangbella så är det verkligen så himla roligt och beroendeframkallande. Så testa det om ni kan och inte har gjort det innan.


Jag har varit på sjukhuset med Leo här nu
. Han är väldigt förkyld och inne på sin andra vecka nu. Han har med detta haft jobbig hosta och ibland brummar och tjuter det i hans lungor då han andas. Jag är inte orolig att det är som det var med Oliver då han var liten, men tyckte dock att det var bra att kolla upp, som jag nämnde tidigare. De sa att det lät fint nu men att de tyckte jag skulle ge Leo samma astmadedicin som Oliver fick förut. Så Airomir till liten kille 2 gånger om dagen (och naturligtvis om det behövs utöver det) så länge detta håller i sig.

Marcus är så lycklig nu när han har fått tillbaka sin mobiltelefon
. Han springer runt och fotar en del, men framför allt så filmar han massa hela tiden. Sen spelar han upp det så brister Oliver och Marcus ut i gapskratt. Det är bra att de har kul, men oj vad de låter och vad det skränar. Hoppas det är nyhetens behag, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0