Men inte kräkas...

Men god kväll. Fast så god vet jag inte.. jag skulle ha bakat en sockerkaka här men jag mår inte så bra ikväll. Jag känner att jag mår väldigt illa och har gjort det i ett par timmar nu. Riktigt varför vet jag inte. Vi åt lunch på en pizzeria idag så jag hoppas jag inte blivit matförgiftad.  Å andra sidan så åt vi alla likadan mat så då borde de andra också må dåligt. Jag hoppas det inte är magsjuka på gång.
Jag har i vilket fall bestämt mig för att hoppa över sockerkakan för jag mår så pass dåligt att jag nog i alla fall inte skulle äta den, eller i värsta fall äta men inte uppskatta = onödigt att ens baka den då. Jag får hålla tummarna för att jag mår bättre imorgon istället.
Nu lite filmmys här hemma. Så får vi se sen om jag ångrar min snasklöshet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0