Midsommarfton

Idag är jag så himla seg! Jag förstår inte varför för vi drack ingen alkohol igår. Förvisso kom vi inte i säng förrän 01.30 men det är ju normalt för oss på helgen eftersom vi brukar vara uppe och kolla lite film eller så då. Men idag är det väldigt segt. Det kanske är för att vi hade spelning igår, det är alltid intensivt och man kan bli trött efteråt. 
 
Vi åkte hem från Ljusterö i natt i alla fall. Vi tog 00 färjan vilket blev smidigt och bra. Det var skönt att sova och vakna hemma i egen säng. mycket enklare med Leo också. Det är alltid mysigt att sova hos mina svärföräldrar dock, så vi kommer ta det under semestern sen. oliver hade det kungligt roligt igår också. Det var ju massa barn där, men Oliver var minst så han fick ju massa uppmärksamhet. Han blev liten tjejtjusare. Pojkarna tog hand om honom också. Marcus var inte kvar på kvällen för han hade följt med sin kusin hem på dagen.
 
På dagen var det så klart väldigt mysigt också. Vi satt i 2,5 timmar vid midsommarstången. Härligt solkysst blev jag och det är ju alltid trevligt. Tack och lov hade jag lite solbränna sedan innan för annars hade jag kanske bränt mig. Tomas spelade fotboll innan med Oliver, medan Marcus var med Victor, sin faster och hennes karl, nere vid stranden och hade det mysigt.
 
Ja over all en riktigt mysig midsommaraftn. Hoppas er också var bra!
 
 
 
 
 
 
 
 
när vi hade paus i spelningen passade en av gästerna på att dra ett par visor, Tomas kompade på gitarren
 
 
Härligt upplyst jhimmel kl 00 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0